Zorg met verblijf in een van onze huizen

Is zelfstandig wonen voor u niet meer mogelijk? Dan bent u van harte welkom in een van onze verpleeghuizen.

Stichting Humanitas biedt een prettige en veilige woonomgeving voor ouderen met dementie en/of lichamelijke beperkingen. In onze huizen krijgt u de verpleging, verzorging, begeleiding en behandeling die u nodig heeft en die bij u past. Ook zorgen we samen met vrijwilligers en indien mogelijk uw familie voor een bij u passende invulling van uw dag. Onze betrokken en deskundige medewerkers staan voor u klaar!

Waarom wonen bij Stichting Humanitas?

Bij Stichting Humanitas gaat het om ú!

• U woont bij ons prettig en veilig in een kamer met eigen sanitair.
  • U krijgt de zorg en aandacht die bij u past.
  • Er wordt rekening gehouden met wat u zelf wilt en kunt.
  • U kunt vertrouwen op betrokken en deskundige medewerkers.
  • Wij werken zoveel mogelijk samen met uw familie of vrienden
  • Uw welzijn staat voorop!

Wat zijn mijn kosten?

Voor zorg met verblijf bij Stichting Humanitas heeft u een indicatie nodig. Die vraagt u aan bij het Centrum voor Indicatiestelling Zorg (CIZ). De bekostiging van zorg met verblijf loopt via de Wet langdurige zorg (Wlz). Vaak betaalt u wel een eigen bijdrage. Dit is afhankelijk van uw situatie en de aangevraagde indicatie. Meer informatie hierover vindt u op de website van het CAK (Centraal Administratie Kantoor).

Deel deze pagina met iemand waarvoor u denkt dat dit interessant is.

Humanitas verwijslijn

Voor alle zorgprofessionals en verwijzers zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur.

Heeft u vragen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.