Even onder de mensen zijn, elkaar spreken en lekker bezig zijn. Dat maakt een dag leuk en waardevol. Ook al woont u zelfstandig, het is fijn om er af en toe uit te zijn en activiteiten te ondernemen. Stichting Humanitas helpt u daarbij!

Van alles te doen

De deuren van onze verzorgingshuizen staan altijd open. U kunt bij ons uw dag gezellig en nuttig besteden. Er is altijd van alles te doen: van samen koken en eten, bewegen en muziek tot geheugentraining en voorlichting. Maar ook zijn er leuke gezamenlijke uitjes.

Dagbesteding die bij ú past

U kiest zelf – in overleg – wat voor u de meest prettige dagbesteding is. Gaat het vooral om de gezelligheid en steun van elkaar? Anderen ontmoeten – als u wilt met eenzelfde achtergrond. Bijvoorbeeld als u lichamelijke problemen hebt of begint met dementeren. Of als u mensen met dezelfde culturele achtergrond wilt ontmoeten. Of u zich juist prettig voelt in de Salon Humanitas voor homoseksuele ouderen.

Bij u in de buurt

Voor dagbesteding kunt u terecht in de volgende vestigingen van Humanitas:

Indicatie nodig

Voor dagbesteding van Stichting Humanitas heeft u een indicatie nodig op basis van de Wet Maatschappelijke Ondersteuning (Wmo). U vraagt de indicatie aan bij uw gemeente.