Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond

• Bestuurssamenstelling Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond

De samenwerking tussen de Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond is vormgegeven door middel van een personele unie waardoor de Raden van Bestuur van Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond uit dezelfde personen bestaan. Ditzelfde geldt voor de Raden van Toezicht. Doel hiervan is om de eenheid van bestuur en toezicht maximaal vorm te geven. Daar waar sprake is van Raad van Bestuur en/of Raad van Toezicht worden bedoeld de respectievelijke Raden van Bestuur dan wel de Raden van Toezicht van Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond in gecombineerde vergadering bijeen.

Het bestuur bestaat uit:
    Joost Zielstra (voorzitter) & Ellis Kastelein (lid).

• Contactgegevens

De contactgegevens van Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond zijn:
    Achillesstraat 290, 3054 RL Rotterdam.
    KvK- nummer is 87578220.

• Rsin
  • Beloningsbeleid
    Het beloningsbeleid van de Raad van Bestuur en Raad van Toezicht van Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond is conform de WNT- normering.
  • Doelomschrijving

Stichting Humanitas en Stichting Sociaal Werk Rotterdam en Rijnmond hebben als doelstelling het verlenen van goede zorg en het bieden van ondersteuning aan kwetsbaren. Zij richten zich bij deze activiteiten onder meer op verzorging, verpleging, medische behandeling en maatschappelijke dienstverlening van en voor hen die daarop zijn aangewezen in regio Rotterdam en Rijnmond

Deel deze pagina met iemand waarvoor u denkt dat dit interessant is.

Humanitas verwijslijn

Voor alle zorgprofessionals en verwijzers zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur.

Heeft u vragen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.