Het Terras aan de Maas

Spijkenisse

Heerlijk wonen met uitzicht op de Oude Maas. Onze locatie Terras aan de Maas bestaat uit de eerste vier etages van het 28 verdiepingen tellende Terras aan de Maas.

Prachtig gelegen met uitzicht op de Oude Maas. Onze vier verdiepingen bieden plaats voor 44 bewoners, 11 per afdeling. Terras aan de Maas is een heel mooi en veilig verpleeghuis voor ouderen met dementie, psychiatrische problemen en/of lichamelijke beperkingen.

Waarom Het Terras aan de Maas?

• Voor wie?

Voor mensen met dementie, psychiatrische en/of lichamelijke beperkingen.
  • Met zicht op de Maas

Het Terras aan de Maas ligt op loopafstand van de Maas. Veel kamers hebben ook direct zicht op de Maas. Dit kan vanaf het balkon of vanuit uw appartement of gezamenlijke woonkamer. U kunt gebruik maken van het BuurTerras op de begane grond voor een drankje of gezellig samen zijn. Ook worden hier regelmatig activiteiten georganiseerd.
  • Comfortabel wonen

U heeft een eenpersoonsappartement, met eigen badkamer en sanitair. Alles ingericht op comfort. Het appartement is rolstoelvriendelijk van opzet en in een moderne omgeving.
  • Uw welzijn staat voorop

Naast prettig wonen is er veel aandacht voor welzijn. Zo zijn er veel activiteiten en eet u met uw medebewoners dagelijks een vers gekookte maaltijd in de gezamenlijke huiskamer. Onze medewerkers zijn deskundig op het gebied van zorg en welzijn. Betrokkenheid van verwanten wordt zeker gestimuleerd en op prijs gesteld.
  • Bereikbaar

Openbaar vervoer en ruime parkeergelegenheid aanwezig.

Faciliteiten

• Centrale ontmoetingsruimte
  • Diverse dagbestedingsactiviteiten door onze welzijnsmedewerker
  • Eigen appartement