Dementie, het overkomt helaas veel mensen. Als het u overkomt is Humanitas er voor u. Samen met de familie biedt Stichting Humanitas u de zorg en ondersteuning om u zoveel mogelijk het leven te laten zoals u dat al deed.

Dementie gaat vaak gepaard met ouderdom. Het begint vaak met geheugenverlies, maar kan leiden tot problemen met denken, taal, of verandering brengen in uw karakter en gedrag. Maar het brengt ook vaak fysieke problemen met zich mee.

Dementie zorg bij u thuis of in een van onze verpleeghuizen

Als u het idee heeft dat er iets niet pluis is en uw geheugen u in de steek laat, dan is de casemanager dementie er voor u om uw vragen te beantwoorden en u te begeleiden naar de juiste zorg en ondersteuning. Dit doen we altijd samen met uw familie. Heel fijn is het als u gewoon bij uzelf thuis kunt blijven wonen en daar de juiste zorg kunt krijgen. Wij ondersteunen u maar ook uw mantelzorger waar mogelijk.

Is zelfstandig wonen door de dementie voor u niet meer mogelijk? Dan bent u van harte welkom in een van onze verpleeghuizen. Hier ontvangt u de zorg die helemaal op u is toegepast. En ook hier doen we dit samen met uw naaste familie en vrienden. Dit maakt het leven prettig en zinvol. Samen zorgen we ervoor dat u zoveel mogelijk het leven kunt leiden dat u gewend bent.

Deel deze pagina met iemand waarvoor u denkt dat dit interessant is.

Humanitas verwijslijn

Voor alle zorgprofessionals en verwijzers zijn wij op werkdagen bereikbaar van 8.00-17.00 uur.

Heeft u vragen?

Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar.