Zorg thuis waar u gelukkig bent

Thuis bent u het gelukkigst. Met uw eigen spullen, uw eigen mensen om u heen. En heeft u hulp of zorg nodig? Dan kunt u rekenen op thuiszorg van Stichting Humanitas.

Wij ondersteunen daar waar u ons nodig heeft. Samen kijken we naar hoe u de regie over u eigen leven kunt houden!

Persoonlijk en dichtbij

Bent u ziek of kunt u door een beperking niet meer alles zelf? Dan biedt Zorg Thuis van Stichting Humanitas de ondersteuning waarmee u verder kunt.

Waarom Zorg Thuis van Stichting Humanitas?

Bij Stichting Humanitas gaat het ons om U!

• U kunt zo lang mogelijk thuis blijven wonen in uw vertrouwde omgeving
  • U kunt vertrouwen op betrokken en deskundige verzorgers

Wat zijn mijn kosten?

Voor Zorg Thuis van Stichting Humanitas heeft u een indicatie nodig. Die vraagt u aan bij uw gemeente of via het zorgkantoor. Wij helpen u graag om de juiste weg te bewandelen en zorg te krijgen.